سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی

پایه ی یازدهم یکی از مهم ترین سال ها برای افرادی است که قصد شرکت در کنکور را دارند. پایه ی تحصیلی یازدهم فرصتی است تا شما بتوانید به مرور و تست زنی دروس دهم و یازدهم بپردازید و تا حدودی نقایص پایه ای خود را برطرف کنید.

در پایه ی دوازدهم به علت وجود امتحانات نهایی کمتر فرصت می کنید بر روی رفع اشکال دروس پایه زمان بگذارید.

بنابراین اگر شما دروس پایه ی یازدهم را به خوبی فرا بگیرید، هنگامی که به پایه ی دوازدهم برسید مشکل پایه ای نخواهید داشت و تنها بر روی دروس سال دوازدهم متمرکز خواهید شد.

برای مطالعه ی بهتر، برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی را جدی بگیرید و حتما با پیگیری برنامه ریزی درست و منحصر به فردی که با توجه به توانمندی های شما تعیین شده است، از سال یازدهم و البته تابستان آن بهترین استفاده را ببرید.

برای نوشتن یک برنامه ریزی درست و منسجم حتما بایستی ابتدا نقاط قوت و ضعف خود در دروس را شناسایی کنید و سپس با یک برنامه ی خوب هم مطالعه کنید و هم تست بزنید.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی

برای برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی بایستی ابتدا دروسی را که در این رشته مهم و کلیدی هستند و ضریب بالایی را در کنکور دارند برگزینید و بیشترین تمرکز خود را بر روی آن ها قرار دهید.

در سال یازدهم تنها حدود 5تا ده درصد از دانش آموزان به فکر برنامه ریزی و مطالعه ی دروس برای کنکور هستند.

 پس از این فرصت طلایی استفاده کنید و تا جایی که می توانید با برنامه ریزی درست و اصولی برای کنکور پیش بروید تا از رقیبان خود پیشی بگیرید.

در برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی توجه کنید که برنامه تان را طوری تنظیم کنید که خسته و دلسرد نشوید.

همچنین در برنامه ریزی روزانه ی خود تنوع مطلعاتی را در نظر بگیرید. به این معنا که سعی کنید در روز یک مبحث از هر درسی را مطالعه کنید و تست بزنید تا هم خسته نشوید و مطالب را فراموش نکنید.

درس فیزیک

برای مطالعه ی درس فیزیک هرگز سعی نکنید با حفظ کردن فرمول ها مسائل را حل کنید. سعی کنید آن ها را یاد بگیرید به این معنا که فرمول ها را در ذهن خود تثبیت کرده و به این طریق آن ها را به خاطر بسپارید.از درس فیزیک در کنکور 45سوال مطرح می شود.

در برنامه ریزی درسی پایه یازدهم ریاضی توجه کنید که مبحث الکتریسیته ساکن که در فصل 1از کتاب فیزیک(2) عنوان شده است در بودجه بندی کنکور برای آن حدود 3تا 4سوال تعریف شده است.

همچنین از فصل 2کتاب فیزیک(2) یعنی جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم حدودا 3تا 4سوال در کنکور سراسری مطرح می شود.

دروس اختصاصی کنکور ریاضی

تعداد سوالات دفترچه دروس اختصاصی کنکور ریاضی شامل 135تست می باشد و داوطلبان کنکور ریاضی 175دقیقه برای پاسخ گویی به سوالات زمان دارند.

دروس اختصاصی کنکور ریاضی بر اساس ترتیب دفترچه کنکور ریاضی شامل:

ریاضیات (55تست و 85دقیقه زمان(

فیزیک (45تست و 55دقیقه زمان(

شیمی (35تست و 35دقیقه زمان)